ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ
Відповідно до Закону України» Про захист прав споживачів " ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Умови обміну / повернення Товару належної якості
Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

Споживач має право обміняти полікарбонатній бутель належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо бутель був подряпаний або пом'ятий або якість води не задовольнила його за кольором, або на смак або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.

Обмін товару належної якості проводиться:

  • якщо він не використовувався (бутель повний води);
  • якщо збережено його товарний вигляд та (бутель упакован в плівку).
  • розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Роз'яснення:

Товарний вигляд: новий товар реалізується з заводськими захисними плівками та етикеткою, це є одним з факторів визначення товарного вигляду. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Також повинні бути відсутні потертості і подряпини на бутелі..

Розрахункові документи: Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні Ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товарі - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати оригінал чека і гарантійного талона для повернення коштів.

Умови обміну / повернення Товару неналежної якості
Стаття 8. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний термін;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
Made on
Tilda